آسیب رطوبتی یکی از چالش های اساسی در روسازی های آسفالتی گرم (HMA) در مناطق سردسیر است. حساسیت رطوبتی تمایل مخلوط های آسفالتی به عریان شدگی است که می تواند مقدمه ای بر ایجاد خرابی هایی از قبیل ترک خوردگی، شن زدگی و به ویژه شیارشدگی باشد در این پژوهش سعی شده است پس از تعیین قیر بهینه با استفاده از افزودنی نانولوله کربنی تأثیر این افزودنی با میزان 1%، 2% و 3% بر پارامترهای آزمایش مارشال و رفع مشکل عریان شدگی و چسبندگی بین قیر و سنگدانه ها در مخلوط های آسفالتی داغ اصلاح نشده در شرایط رطوبت زیاد و تحت سیکل های ذوب و یخ و اشباع با آب بررسی و مقایسه شود.

 

مقاله ارزیابی اثر نانولوله های کربنی بر مشخصات فنی مخلوط آسفالت داغ

ادامه مطلب

مقاله تأثیر توسعه گردشگری بر فعالیت های نوسازی و بهسازی بافت تاریخی

مقاله ایجاد ترکیب بهینه بین مهار فشاری، ضخامت دیوار و عمق مدفون دیوار

مقاله ارزیابی اثر نانولوله های کربنی بر مشخصات فنی مخلوط آسفالت داغ

مقاله بررسی اصول طراحی پایدار در بازسازی فضاهای داخلی

مقاله بررسی عملکرد سازهای دهانه های ابگیر مشبک در شبکه سیلابرودی شهری

های ,مخلوط ,داغ ,آسفالتی ,مقاله ,ارزیابی ,های آسفالتی ,های کربنی ,کربنی بر ,اثر نانولوله ,مقاله ارزیابی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. tipza روستای خاراجرقویه علیا(جرقویه:خارا:کتاب) پایان نامه فروشگاه اینترنتی rivermont فوتبال.مسی همیاران علم داستان هاي دوستانه خوب مجتبی دینی مهندسی فناوری اطلاعات